• SQ8 TDI
    SQ8 TDI
    Consumentenadviesprijs:
    € 162.200,00
    Gemiddeld brandstofverbruik:
    7,8 l/100 km
    Gemiddelde CO2 emissie:
    206–204 g/km
  • RS Q8
    RS Q8
    Consumentenadviesprijs:
    € 199.700,00
    De Audi RS Q8 is het nieuwe topmodel binnen Audi’s Q-serie. Hij combineert de power van RS met de stijl van een premium coupé en flexibiliteit van een grote SUV.
    Gemiddeld brandstofverbruik:
    12,1 l/100 km
    Gemiddelde CO2 emissie:
    277–276 g/km
Resultaten > Auto uit voorraad | Audi Nederland > Home > Audi Nederland

Direct beschikbare Audi's

    Suggesties

        • 1 De genoemde prijs is een consumentenadviesprijs inclusief BTW en BPM en inclusief advieskosten rijklaar maken, recyclingbijdrage en legeskosten. Lees voor meer informatie de algemene verkoopinformatie. Aan deze prijs kunnen geen rechten worden ontleend. Het kan voorkomen dat voor een model met een gekozen band/velgcombinatie de CO2-emissiewaarde niet bekend is. In dat geval vindt er een onjuiste BPM-berekening plaats. Voor alle juiste prijzen verwijzen wij u naar de prijslijst of naar de Audi-dealer.
        • 2 De vermelde verbruiks- en emissiewaarden zijn vastgesteld met de wettelijk voorgeschreven meetmethode. Sinds 1 september 2017 krijgen bepaalde nieuwe auto’s reeds een typegoedkeuring op basis van de wereldwijd geharmoniseerde testmethode voor personenauto’s en lichte bedrijfswagens (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), een realistischere meetmethode om het brandstofverbruik en de CO2-emissie te bepalen. Vanaf 1 september 2018 zal de WLTP stap voor stap de New European Driving Cycle (NEDC) vervangen. Door de realistischere testomstandigheden zijn de volgens de WLTP gemeten brandstofverbruik- en CO2-emissiewaarden in veel gevallen hoger dan de NEDC-waarden. Meer informatie over het verschil tussen de WLTP en de NEDC staat op www.audi.nl/wltp.

          Op dit moment is het nog verplicht om de NEDC-waarden te communiceren. Voor nieuwe auto’s die op basis van de WLTP zijn toegelaten, worden de NEDC-waarden afgeleid van de WLTP-waarden. Zolang het nog niet verplicht is om de WLTP-waarden te vermelden, mogen deze wel vrijwillig genoemd worden. De bandbreedtes van de NEDC-waarden hebben geen betrekking op één bepaalde auto en zijn ook niet gekoppeld aan ons aanbod, maar dienen alleen om een vergelijking te kunnen maken tussen de verschillende uitvoeringen. Door opties en accessoires (bijvoorbeeld dakdragers, grotere wielen, etc.) kunnen relevante parameters zoals het gewicht, de rolweerstand en aerodynamica veranderen. Deze kunnen het brandstofverbruik, het stroomverbruik, de CO2-emissie en de rijprestaties van een auto beïnvloeden. Ook externe factoren, bijvoorbeeld het weer en het verkeer, en de eigen rijstijl hebben hier effect op.
        • 3 Voor volledig elektrische auto’s geldt het bijtellingspercentage van 8% tot maximaal 45.000 euro van de catalogusprijs. Voor het restbedrag boven de 45.000 euro geldt het algemene bijtellingspercentage van 22%.
        • 1 De genoemde prijs is een consumentenadviesprijs inclusief BTW en BPM en inclusief advieskosten rijklaar maken, recyclingbijdrage en legeskosten. Lees voor meer informatie de algemene verkoopinformatie. Aan deze prijs kunnen geen rechten worden ontleend. Het kan voorkomen dat voor een model met een gekozen band/velgcombinatie de CO2-emissiewaarde niet bekend is. In dat geval vindt er een onjuiste BPM-berekening plaats. Voor alle juiste prijzen verwijzen wij u naar de prijslijst of naar de Audi-dealer.
        • 2 De vermelde verbruiks- en emissiewaarden zijn vastgesteld met de wettelijk voorgeschreven meetmethode. Sinds 1 september 2017 krijgen bepaalde nieuwe auto’s reeds een typegoedkeuring op basis van de wereldwijd geharmoniseerde testmethode voor personenauto’s en lichte bedrijfswagens (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), een realistischere meetmethode om het brandstofverbruik en de CO2-emissie te bepalen. Vanaf 1 september 2018 zal de WLTP stap voor stap de New European Driving Cycle (NEDC) vervangen. Door de realistischere testomstandigheden zijn de volgens de WLTP gemeten brandstofverbruik- en CO2-emissiewaarden in veel gevallen hoger dan de NEDC-waarden. Meer informatie over het verschil tussen de WLTP en de NEDC staat op www.audi.nl/wltp.

          Op dit moment is het nog verplicht om de NEDC-waarden te communiceren. Voor nieuwe auto’s die op basis van de WLTP zijn toegelaten, worden de NEDC-waarden afgeleid van de WLTP-waarden. Zolang het nog niet verplicht is om de WLTP-waarden te vermelden, mogen deze wel vrijwillig genoemd worden. De bandbreedtes van de NEDC-waarden hebben geen betrekking op één bepaalde auto en zijn ook niet gekoppeld aan ons aanbod, maar dienen alleen om een vergelijking te kunnen maken tussen de verschillende uitvoeringen. Door opties en accessoires (bijvoorbeeld dakdragers, grotere wielen, etc.) kunnen relevante parameters zoals het gewicht, de rolweerstand en aerodynamica veranderen. Deze kunnen het brandstofverbruik, het stroomverbruik, de CO2-emissie en de rijprestaties van een auto beïnvloeden. Ook externe factoren, bijvoorbeeld het weer en het verkeer, en de eigen rijstijl hebben hier effect op.
        • 3 Voor volledig elektrische auto’s geldt het bijtellingspercentage van 8% tot maximaal 45.000 euro van de catalogusprijs. Voor het restbedrag boven de 45.000 euro geldt het algemene bijtellingspercentage van 22%.