Autoverzekering > Audi Financial Services > Home > Audi Nederland

Autoverzekering

Ontdek de Audi Car Insurance

  • videostill.jpg
    Audi Car Insurance

    Met de Audi Car Insurance, de autoverzekering van Audi, weet u één ding zeker. U gaat er bij schade niet op achteruit; zoals bij veel andere autoverzekeringen wel het geval is. Bij Audi vinden we schade namelijk al vervelend genoeg voor u.

    Voor iedere portemonnee een echte Audi Car Insurance
    Of u nu op zoek bent naar een uiterst betaalbare 3-sterren all risk autoverzekering voor bijvoorbeeld uw Audi occasion of een zeer complete 5-sterren all risk verzekering voor uw nieuwe Audi. Bij Audi Financial Services heeft u voor elke portemonnee de juiste verzekering.


    Bereken hier eenvoudig uw premie
  • 563x317-icon-schade.png
    Schade is al vervelend genoeg.

    Wij helpen u graag weer op weg.

    Schade melden
  • 563x317-icon-polisvoorwaarden.png
    Polisvoorwaarden Audi Car Insurance

    Download hier het digitale bestand van de polisvoorwaarden van de Audi Car Insurance 3-sterren en 5-sterren.

    Nu downloaden
  • 563x317-icon-contact.png
    Direct contact - Wij helpen u graag.

    Heeft u vragen over de ​Audi Car Insurance 3-sterren of 5-sterren?

    Neem contact op

audi-car-plus-assurance-2018gr.jpg
  • VWBAN318-04 Schadeherstel.png
    Schadeherstel via uw Audi dealer met 100% originele onderdelen

    De Audi dealer herstelt uw Audi snel en vakkundig met 100% originele onderdelen. Uw voordeel: geen waardeverlies bij inruil.

    Bekijk de video
  • nieuw-aanschafwaarde-115.png
    Aankoopwaarderegeling van 1, 3 tot zelfs 5 jaar

    De 5-sterren 'all risk' Audi Car Insurance biedt u standaard 1 jaar aankoopwaarderegeling. Na diefstal of total loss rijdt u dankzij deze regeling gewoon weg in een Audi van hetzelfde type en dezelfde uitvoering. U kunt deze periode uitbreiden naar 3 of zelfs 5 jaar.

    Bekijk de video
  • VWBAN318-04 Extra premie bescherming.png
    Unieke extra premiebescherming

    Bij een eenzijdige schade betaalt u bij andere verzekeraars zowel meer WA- als casco premie in de jaren daarop. Dat vinden wij niet eerlijk. Bij ons betaalt u in dat geval alleen méér casco premie en blijft de WA premie gelijk.

    Bekijk de video

FAQ's

Hoe kom ik aan mijn polis en groene kaart?
U ontvangt uw polis en groene kaart per post. Mocht u deze niet hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice via verzekeren@audifinancialservices.nl of bel 033 479 17 21. Mail naar verzekeren@audifinancialservices.nl
In welke landen is het verplicht de originele versie van de groene kaart bij je te hebben?
In de landen: Albanië, Bosnië (en Herzegovina), Israël, Iran, Marokko, Moldavië, Montenegro, Oekraïne, Rusland, Servië, Tunesië, Turkije, Voormalig Joegoslavische Republiek Macedonië en Wit-Rusland.
Waar kan ik de polisvoorwaarden vinden van de 3-sterren en 5-sterren Audi Car Insurance? -
De polisvoorwaarden van de 3-sterren en 5-sterren Audi Car Insurance kunt u downloaden. Naar de downloads
Waar vind ik mijn aantal schadevrije jaren?
Uw huidige aantal schadevrije jaren is vaak terug te vinden op het polisblad van uw huidige autoverzekering. Ook kunt u het aantal schadevrije jaren opvragen bij uw huidige verzekeraar. Hiervoor kunt u eenvoudig telefonisch of per e-mail contact opnemen met de verzekeraar.
Wat is Roydata?
Roydata is een centrale database waar uw schadevrije jaren in vermeld staan. Als u uw autoverzekering opzegt, zal uw verzekeraar de opgebouwde schadevrije jaren in dit systeem invoeren. Dit systeem wordt door ons gebruikt om te controleren of het aantal schadevrije jaren dat u heeft opgegeven bij de aanvraag overeenkomt.
Ik ben nu leaserijder. Heb ik ook schadevrije jaren opgebouwd?
Als u nu in een leaseauto rijdt, kunt u de leasemaatschappij om een leaseverklaring vragen. Hierin staan uw opgebouwde schadevrije jaren. De geldigheidsduur van de leaseverklaring bedraagt één jaar.

U mag de leaseverklaring aansluitend gebruiken op de beëindiging van een eerdere autoverzekering. Op die manier kunt u de schadevrije jaren bij elkaar optellen. Hierdoor kunt u nog meer premiekorting krijgen.
Kan ik mijn dekking tussentijds aanpassen?
Een Audi Car Insurance is makkelijk te wijzigen. U kunt wijzigingen telefonisch, schriftelijk of per e-mail aan ons doorgeven.
Ik ga mijn auto inruilen, wat moet ik nu doen?
Met één telefoontje is uw nieuwe of gebruikte Audi verzekerd. Tel (033) 479 17 21
Ik wil een tweede auto bij u verzekeren. Is dat mogelijk?
Heeft u al een auto bij ons verzekerd, dan krijgt u op de tweede auto dezelfde korting. Deze korting geldt niet voor inwonende kinderen.
Zijn accessoires meeverzekerd?
De Audi Car Insurance zijn accessoires van uw Audi tot € 2.000 gratis verzekerd. Wilt u een hoger bedrag aan accessoires verzekeren? Dan heeft u de keuze om uw accessoires voor € 3.000 of € 5.000 voordelig mee te laten verzekeren. U betaalt in dat geval alleen premie over het extra bedrag aan accessoires.
Mijn adres is gewijzigd. Hoe kan ik wijzigingen doorgeven?
Om een adreswijziging door te geven, kunt u gebruik maken van het adreswijzigingsformulier. Wij zorgen voor de verdere verwerking van de nieuwe adresgegevens.


Naar het adreswijzigingsformulier
Ik heb mijn auto verkocht en wil mijn Audi Car Insurance opzeggen. Hoe doe ik dat?
Stuur een e-mail naar verzekeren@audifinancialservices.nl met een kopie van het vrijwaringsbewijs in de bijlage. Wij beëindigen de polis per verkoopdatum tenzij dit langer dan 28 dagen is. Dan wordt de dag dat de opzegging binnenkomt gehanteerd. E-mail versturen
Mijn bankrekeningnummer is gewijzigd? Hoe kan ik doorgeven?
Stuur een e-mail naar verzekeren@audifinancialservices.nl met de juiste bankgegevens. Wij zorgen voor de verwerking van de juiste gegevens. E-mail versturen
Waarom is de premie aangepast?
Uw premie is omhoog of omlaag gegaan. Hier kunnen meerdere redenen voor zijn, namelijk;
• U heeft het afgelopen verzekeringsjaar schade geclaimd welke van invloed is op uw no claim korting. Of juist schadevrij gereden waardoor u meer korting krijgt.
• Wij hebben onze standaard premie aangepast, vanwege de gestegen schadelast. De schadelast is toegenomen door o.a. het gebruik van de smartphone tijdens het rijden, diefstal en verhoogde uitkeringen op letselschade.
• Ieder jaar bepalen wij opnieuw uw premie. Dit doen wij op basis van de leeftijd en het adres van de regelmatige bestuurder, uw adres, uw auto, uw schadevrije jaren en de gekozen dekking.
Wat is er aangepast in de 5-sterren polisvoorwaarden?
De opzegtermijn is verkort naar 1 dag, dit was 1 maand.
Wij geven een heldere uitleg over hoe wij uw premie bepalen. Onderstaande tekst is toegevoegd:

"Om de premie te bepalen kijken wij naar o.a. de leeftijd en het adres van de regelmatige bestuurder, uw auto, het aantal gereden kilometers per jaar, de schadevrije jaren en de gekozen dekking. Dit gebeurt ieder nieuw verzekeringsjaar en op het moment dat u de verzekering wijzigt.
Ter verduidelijking van de alarmeisen is de volgende toevoeging gedaan onder de kop ‘Niet verzekerd’: Bij diefstal, inbraak en joyriding als er geen Kiwa VbV-SCM gecertificeerd antidiefstalsysteem aanwezig is wanneer de oorspronkelijke catalogusprijs van uw auto € 50.000 of hoger is."
Kan ik mijn autoverzekering vanwege de premieaanpassing opzeggen?
Als u niet akkoord gaat met de premieaanpassing dan kunt u uw autoverzekering, conform de polisvoorwaarden, dagelijks opzeggen. Wij zullen dan uw polis beëindigen. U kunt uw opzegging schriftelijk of per e-mail aan ons doorgeven.

Audi Financial Services – Audi Car Insurance
Postbus 1119
3800 BC Amersfoort
E-mail: verzekeren@audifinancialservices.nl E-mail versturen
Hoe wordt mijn premie bepaald?
Om de premie te bepalen kijken wij naar o.a. de leeftijd en het adres van de regelmatige bestuurder, de auto, het aantal gereden kilometers per jaar, de schadevrije jaren en de gekozen dekking. Dit gebeurt ieder nieuw verzekeringsjaar en op het moment dat u de verzekering wijzigt.
Wilt u overstappen?
Huidige verzekering opzeggen? - Wij helpen u graag met overstappen.
Gebruik onze overstapservice. Overstapservice
  • 563x317-schade.jpg
    Schade – Dat is natuurlijk al vervelend genoeg.

    Wij helpen u graag weer op weg. Schade direct telefonisch doorgeven?
    Bel ons via 088-6680890.

    Schade melden
  • 563x317-opzeggen.jpg
    Huidige verzekering opzeggen? - Wij helpen u graag met overstappen.

    Gebruik onze overstapservice.

    Overstapservice
  • 563x317-overige-informatie.jpg
    Overige informatie - Meer informatie over de Audi autoverzekering.

    U vindt hier onder andere onze FAQ, polisvoorwaarden, overige informatie en onze contactinformatie.

    Overige informatie