Audi Pechhulp

Audi Pechhulp

Gratis Audi Pechhulp voor goed onderhouden Audi´s

Elke nieuwe Audi heeft bij aflevering standaard recht op de Audi Pechhulp. U behoudt het recht als u daarna onderhoud volgens voorschrift en de geadviseerde reparaties laat uitvoeren door een officiële Audi-dealer. De Audi Pechhulp geldt dan totdat de volgende inspectie- of onderhoudsbeurt moet worden uitgevoerd. De onderhoudsinterval staat in het (digitaal) Serviceplan van uw auto. Zo bent u altijd zeker van hulp bij pech. Is er onderhoud uitgevoerd door een niet-Audi erkend bedrijf? Dan heeft u opnieuw recht op Audi Pechhulp na het uitvoeren van een Grote Onderhoudsservice of Longlife Onderhoudsservice bij de erkende Audi-dealer.

Veelgestelde vragen

<p>U kunt ons altijd inschakelen wanneer u onverhoopt pech krijgt met uw Audi.<br>Het maakt niet uit waar u pech krijgt: op uw eigen oprit, of elders in Nederland of Europa. Bij twijfel zal de Audi Pechhulp u informeren over de mogelijkheden.<br></p>

<p>We spreken van pech als er een rood waarschuwingslampje brandt op uw dashboard of als u met de auto, als gevolg van een defect, niet meer zelfstandig de dichtstbijzijnde Audi-dealer kunt bereiken.*<br></p>

<p>Wanneer u de Audi Pechhulp belt, wordt de dichtstbijzijnde Audi-dealer of de ANWB Wegenwacht ingeschakeld. Bij stranding op een Nederlandse snelweg of N-weg zult u altijd worden geholpen door de ANWB Wegenwacht.<br></p>

<p>Soms is reparatie ter plaatse niet mogelijk. In dat geval wordt uw auto naar de dichtstbijzijnde Audi-dealer gebracht. Als daar na diagnose blijkt dat reparatie binnen 3 uur niet mogelijk is, dan vinden we samen met u de beste oplossing. Dit is bijvoorbeeld een andere vervoersmogelijkheid, zoals een taxi of het openbaar vervoer (tot maximaal € 77,-), een vervangende auto voor de duur van de reparatie (tot maximaal 5 dagen) of een hotelovernachting voor u en uw passagiers (maximaal 1 nacht inclusief ontbijt). De kosten voor deze hulpverlening zijn voor rekening van Audi. Mocht het voorkomen dat u één van deze services zelf voor moet schieten, dan kunt u de kosten bij terugkomst in Nederland declareren bij uw eigen Audi-dealer. Uiteraard dient u dan wel over een factuur te beschikken.<br></p>

<p>Als u de Audi Pechhulp belt, zal de medewerker van de alarmcentrale controleren of uw pech onder de dekking van de Audi Pechhulp valt. Een aantal zaken is namelijk uitgesloten:<br>- Pech veroorzaakt door eigen toedoen.<br>- Pech aan caravan, aanhanger of vouwwagen, hiervoor kunt u zelf een additionele reisverzekering afsluiten.<br>- Verkeerd ingebouwde achteraf-accessoires.<br>- Sleutel in afgesloten auto.<br>- Geen of verkeerde brandstof in tank.<br>- Vastgevroren onderdelen.<br>- pech a.g.v. niet-uitgevoerd onderhoud of niet-uitgevoerde geadviseerde reparaties.<br>- Ongeval of gevolgen daarvan.<br>- Diefstal of poging daartoe.<br>- Andere oorzaken van buitenaf.<br></p>

<p>U kunt dan meestal wel een beroep doen op onze hulpverlening, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening. De mogelijkheden kan de hulpverlener met u bespreken.<br></p>

<p>De Mobiliteitsservice is beperkt tot het recht op de hiervoor omschreven hulpverlening. Alle overige kosten, reparatie kosten, schade en gevolgschade komen niet voor vergoeding in aanmerking.<br></p>

<p>Audi Pechhulp betekent dat de medewerker van de alarmcentrale u kosteloos zal proberen op weg te helpen. Lukt dit ter plekke niet? Dan wordt uw auto kosteloos naar de dichtstbijzijnde Audi-dealer vervoerd. Een reparatie bij de dealer valt niet onder de dekking van de Audi Pechhulp, maar wellicht wel onder de (fabrieks-)garantie. De dealer kan u hier meer over vertellen.r<br></p>

Contact opnemen met Audi Pechhulp

Audi Pechhulp is vanuit Nederland bereikbaar op  telefoonnummer 088-0330108.

Vanuit het buitenland belt u met telefoonnummer +3188-0330108

Contact opnemen met Audi Pechhulp