In de nieuwe Audi Q7 TFSI e quattro, die leverbaar is in twee vermogensversies, debuteren technologieën die de Q7 letterlijk en figuurlijk verder brengen. Dankzij een nieuwe, grotere batterij is nu een elektrische actieradius van maximaal 84 km (WLTP)* mogelijk. Vierwielbesturing zorgt voor een nog hoger veiligheids- en comfortniveau en het optionele eAWS (elektromechanische actieve rolstabilisatie) staat garant voor extra rijdynamiek.
80–84*
km
5,0
s
(Q7 60 TFSI e)
360
kW
(Q7 60 TFSI e)
Het optiekpakket zwart plus met antracietgrijze Audi-ringen voor- en achterop versterkt de sportieve uitstraling van de Audi Q7 TFSI e. Heel chique zijn de carrosseriekleur Satellietzilver metallic en de zwarte spiegelkappen.
Met de optionele HD-matrix-ledkoplampen inclusief Audi-laserlicht en digitale oled-achterlichten kiest u uit vier verschillende sets lichtsignaturen. Expressieve lichtanimaties zijn inbegrepen. In de achterlichten zit een naderingssensor, waardoor alle oled-segmenten van de achterlichten aangaan als andere verkeersdeelnemers dichterbij komen.
Het grote interieur biedt veel ruimte aan vijf inzittenden. De aandrijfaccu is ruimtebesparend onder de kofferbakvloer geplaatst, waardoor het bagagevolume met neergeklapte achterbank 1.863 liter bedraagt.
Gebruik een selectie van populaire apps direct in MMI in uw auto. Bekende voorbeelden zijn Spotify en YouTube. Een omweg via een smartphone is niet nodig. Daarmee haalt u nieuws aan boord, het weer, sportuitslagen, streamingdiensten voor muziek en veel meer.
Afgebeeld is de Audi Q8.
Kies favoriete foto’s en afbeeldingen als achtergrond in MMI. Selecteer een thema in de myAudi-app en het mooie is: met het lichtpakket plus met ambient lighting worden de lichtkleuren automatisch aangepast aan de afbeelding.
Afgebeeld is de Audi A6 Avant. MMI-achtergrond: © Thomas Hoepker - Magnum Photos
De Audi Q7 TFSI e maakt indruk met zijn hybride-aandrijving en uitzonderlijke prestaties. Dat uit zich in een fijne rijdynamiek, doordachte efficiëntie, plezierige offroadcapaciteiten en een forse maximale aanhangerlast.