Details van uw Audi > Auto uit voorraad | Audi Nederland > Home > Audi Nederland

Audi TT Roadster

40 TFSI 145(197) kw(pk) S tronic

Consumentenadviesprijs
€ 73.482,00

Bijtelling*: 22%

Dealer: Autoland Van den Brug B.V.

Tel: +31 (0)512 - 514040

Commissienummer 621767

  • Energiebron
  • Max. vermogen
  • Transmissie
  • Drive Type
  • Gemiddeld verbruik
  • Lakkleur
  • Upholstery
  • Seat upholstery type

Meegeleverde opties

MMI navigatie plus
Led-koplampen
Remzadels, rood gespoten
Bekleding, leder fijnnappa met S ruit in de rugleuningen van de voorstoelen voor Roadster
Buitenspiegels, elektrisch verstel- inklap- en verwarmbaar
Bang & Olufsen sound system
Parkeerhulp achter
S line competition
MMI navigatie plus
Led-koplampen
Remzadels, rood gespoten
Bekleding, leder fijnnappa met S ruit in de rugleuningen van de voorstoelen voor Roadster
Buitenspiegels, elektrisch verstel- inklap- en verwarmbaar
Bang & Olufsen sound system
Parkeerhulp achter
S line competition
Hoofdruimteverwarming vóór
Windscherm, elektrisch bedienbaar
20" gegoten lichtmetalen velgen in "10-Y-spaak"-design, Audi Sport
Pro Line S
Stoelverwarming vóór 
Wielbouten met diefstalbeveiliging (niet afsluitbaar)
Diefstalalarm

Standaard uitrusting

Isofix-bevestigingssysteem voor kinderzitjes, rechtsvoor
Dagrijlichtschakeling
Audi drive select
Multifunctioneel stuur plus, in leder, afgevlakt
Isofix-bevestigingssysteem voor kinderzitjes, rechtsvoor
Dagrijlichtschakeling
Audi drive select
Multifunctioneel stuur plus, in leder, afgevlakt
Zitcomfort
  • Hoogteverstelling, handmatig, voor voorstoelen
Exterieurverlichting
  • Automatische lichtbundelhoogteregeling
  • Ruitenwisserintervalschakeling met licht-/regensensor
Navigatiesystemen
  • Audi virtual cockpit
  • Audi virtual cockpit
Rijdynamiek en remmen
  • Snelheidsbegrenzingssysteem
Overige
  • Wagens met speciale opwaarderende maatregelen
  • Koelmedium R1234yf
  • Voetgangersbeschermingsmaatregelen uitgebreid
  • Wagenklasse-differentiatie -FV0/FVR-
  • Roadster
  • Dubbeltonige claxon
  • Benzinemotor
Spiegels
  • Buitenspiegel rechts, convex (groot gezichtsveld)
  • Buitenspiegel links, asferisch
  • Binnenspiegel, automatisch dimmend
Exterieurdesign
  • Zonder voorspoiler
  • Type-aanduiding en embleem
  • Motorafdekking
Techniek en veiligheid
  • Verbandmateriaal met gevarendriehoek
  • Start-/stopsysteem met energieterugwinning
  • Airbag voor bestuurder en bijrijder, met uitschakelbare bijrijdersairbag
  • Zij-airbag vóór
  • Gordelcontrole, e-contact in gordelslot
Opbergen en vervoer
  • Niet-rokers-uitvoering
Ramen
  • Zijruiten en achterruit van warmtewerend glas
  • Voorruit, warmtewerend glas
Communicatie
  • Telefoonvoorbereiding basis
Accessoires
  • Boordgereedschap
  • Bandenspanningcontrolesysteem
  • Bandenreparatieset
Assistentiesystemen
  • Parkeerrem
  • Cruise control met speedlimiter
  • Camera gebaseerde verkeersherkenning
Openen en sluiten
  • Centrale vergrendeling met radiografische afstandsbediening en binnenbediening zonder safebeveiliging

Technische informatie

Aandrijving
Voorwielaandrijving
Versnellingsbak
S tronic (automaat dubbele koppeling)
Energiebron
Benzine
Cilinderinhoud
1984 cm³
Maximaal vermogen pk
197 pk
Maximaal vermogen KW
145 kW
Topsnelheid
247 km/h
Acceleratie 0-100 km/h
6,9 s
Emissienorm
Euro 6d-TEMP-EVAP
Massa rijklaar
1488 kg
Max. daklast/kogeldruk
-/- kg
Tankinhoud, ca.
50 l

Dealerinformatie

Audi dealer

Autoland Van den Brug B.V.

  • De Lange West 98
  • 9201 CH
  • DRACHTEN

Suggesties

              • 1 De genoemde prijs is een consumentenadviesprijs inclusief BTW en BPM en inclusief advieskosten rijklaar maken, recyclingbijdrage en legeskosten. Lees voor meer informatie de algemene verkoopinformatie. Aan deze prijs kunnen geen rechten worden ontleend. Het kan voorkomen dat voor een model met een gekozen band/velgcombinatie de CO2-emissiewaarde niet bekend is. In dat geval vindt er een onjuiste BPM-berekening plaats. Voor alle juiste prijzen verwijzen wij u naar de prijslijst of naar de Audi-dealer.
              • 2 De vermelde verbruiks- en emissiewaarden zijn vastgesteld met de wettelijk voorgeschreven meetmethode. Sinds 1 september 2017 krijgen bepaalde nieuwe auto’s reeds een typegoedkeuring op basis van de wereldwijd geharmoniseerde testmethode voor personenauto’s en lichte bedrijfswagens (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), een realistischere meetmethode om het brandstofverbruik en de CO2-emissie te bepalen. Vanaf 1 september 2018 zal de WLTP stap voor stap de New European Driving Cycle (NEDC) vervangen. Door de realistischere testomstandigheden zijn de volgens de WLTP gemeten brandstofverbruik- en CO2-emissiewaarden in veel gevallen hoger dan de NEDC-waarden. Meer informatie over het verschil tussen de WLTP en de NEDC staat op www.audi.nl/wltp.

                Op dit moment is het nog verplicht om de NEDC-waarden te communiceren. Voor nieuwe auto’s die op basis van de WLTP zijn toegelaten, worden de NEDC-waarden afgeleid van de WLTP-waarden. Zolang het nog niet verplicht is om de WLTP-waarden te vermelden, mogen deze wel vrijwillig genoemd worden. De bandbreedtes van de NEDC-waarden hebben geen betrekking op één bepaalde auto en zijn ook niet gekoppeld aan ons aanbod, maar dienen alleen om een vergelijking te kunnen maken tussen de verschillende uitvoeringen. Door opties en accessoires (bijvoorbeeld dakdragers, grotere wielen, etc.) kunnen relevante parameters zoals het gewicht, de rolweerstand en aerodynamica veranderen. Deze kunnen het brandstofverbruik, het stroomverbruik, de CO2-emissie en de rijprestaties van een auto beïnvloeden. Ook externe factoren, bijvoorbeeld het weer en het verkeer, en de eigen rijstijl hebben hier effect op.
              • 3 Voor volledig elektrische auto’s geldt het bijtellingspercentage van 8% tot maximaal 45.000 euro van de catalogusprijs. Voor het restbedrag boven de 45.000 euro geldt het algemene bijtellingspercentage van 22%.
              • 1 De genoemde prijs is een consumentenadviesprijs inclusief BTW en BPM en inclusief advieskosten rijklaar maken, recyclingbijdrage en legeskosten. Lees voor meer informatie de algemene verkoopinformatie. Aan deze prijs kunnen geen rechten worden ontleend. Het kan voorkomen dat voor een model met een gekozen band/velgcombinatie de CO2-emissiewaarde niet bekend is. In dat geval vindt er een onjuiste BPM-berekening plaats. Voor alle juiste prijzen verwijzen wij u naar de prijslijst of naar de Audi-dealer.
              • 2 De vermelde verbruiks- en emissiewaarden zijn vastgesteld met de wettelijk voorgeschreven meetmethode. Sinds 1 september 2017 krijgen bepaalde nieuwe auto’s reeds een typegoedkeuring op basis van de wereldwijd geharmoniseerde testmethode voor personenauto’s en lichte bedrijfswagens (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), een realistischere meetmethode om het brandstofverbruik en de CO2-emissie te bepalen. Vanaf 1 september 2018 zal de WLTP stap voor stap de New European Driving Cycle (NEDC) vervangen. Door de realistischere testomstandigheden zijn de volgens de WLTP gemeten brandstofverbruik- en CO2-emissiewaarden in veel gevallen hoger dan de NEDC-waarden. Meer informatie over het verschil tussen de WLTP en de NEDC staat op www.audi.nl/wltp.

                Op dit moment is het nog verplicht om de NEDC-waarden te communiceren. Voor nieuwe auto’s die op basis van de WLTP zijn toegelaten, worden de NEDC-waarden afgeleid van de WLTP-waarden. Zolang het nog niet verplicht is om de WLTP-waarden te vermelden, mogen deze wel vrijwillig genoemd worden. De bandbreedtes van de NEDC-waarden hebben geen betrekking op één bepaalde auto en zijn ook niet gekoppeld aan ons aanbod, maar dienen alleen om een vergelijking te kunnen maken tussen de verschillende uitvoeringen. Door opties en accessoires (bijvoorbeeld dakdragers, grotere wielen, etc.) kunnen relevante parameters zoals het gewicht, de rolweerstand en aerodynamica veranderen. Deze kunnen het brandstofverbruik, het stroomverbruik, de CO2-emissie en de rijprestaties van een auto beïnvloeden. Ook externe factoren, bijvoorbeeld het weer en het verkeer, en de eigen rijstijl hebben hier effect op.
              • 3 Voor volledig elektrische auto’s geldt het bijtellingspercentage van 8% tot maximaal 45.000 euro van de catalogusprijs. Voor het restbedrag boven de 45.000 euro geldt het algemene bijtellingspercentage van 22%.