In de Digital Stage hebben de Audi-designers alle nieuwe interieurtechnologie voor de Audi Q6 e-tron samengebracht. Het grote curved display is het klapstuk van dit digitale podium. De Audi virtual cockpit en het MMI-touchscreen smelten erin samen tot panoramadisplay. Mattijs van Tuijl: “Het vrijstaande scherm is een grote sculptuur. De contouren ervan zijn kenmerkend voor Audi, want afgeleid van de Singleframe-grille. Het scherm lijkt te zweven, oogt kwalitatief hoogwaardig en het ontwerp bevat hoeken en overbruggingen. Het is de blikvanger van de Digital Stage.”
Dit gebogen scherm is op de bestuurder gericht, maar andere inzittenden kunnen meekijken. Wie een scherm voor zichzelf wenst, moet rechts voorin gaan zitten. Op het MMI-bijrijdersscherm is eigen content te bekijken, die niets te maken hoeft te hebben met wat er op het curved display gebeurt. Dat kan overigens wel, bijvoorbeeld als de passagier een navigatiebestemming uitzoekt en deze vervolgens aan het curved display doorgeeft. Handig om onder het rijden bijvoorbeeld een restaurantlocatie te kiezen.
Bijzonder aan het bijrijdersscherm is de Active Privacy Mode met shutter-technologie. Dit betekent dat ongestoord op het scherm kijken onder het rijden alleen is weggelegd voor de passagier en niet voor de bestuurder. Die laatste mag immers niet worden afgeleid door bijvoorbeeld een film en kan dankzij een speciale privacy-screenprotector daarom niet meekijken. Pas als de auto stilstaat, laat de speciale technische laag een blik vanaf de linkerkant toe.
Andere digitale elementen in de Audi Q6 e-tron zijn het Smart Door Panel, AR head-up display en interactielicht. Het duidelijk ingedeelde Smart Door Panel zit in het bestuurdersportier en is bedoeld voor zaken die minder vaak nodig zijn of die toch al grotendeels vanzelf gaan. Denk bijvoorbeeld aan de autoverlichting, het stoelgeheugen, de deurvergrendeling en de spiegelinstellingen.
De weergave van het Augmented Reality head-up display is naar voren gericht, waardoor het lijkt alsof de informatie in de ruimte voor de auto zweeft. Het interactielicht loopt in een boog onder de voorruit richting voorportieren en lijkt zodoende de inzittenden te omarmen. Tegelijkertijd verrijkt het de rijervaring met communicatiefuncties, onder meer ter verwelkoming van de reizigers, als visualisatie van de dynamische knipperlichten en als weergave van het acculaadniveau.